Levertijd en Retour
Levertijd
Wij gaan gelijk aan de slag met jou bestelling. Sommige producten worden door ons zelf binnen 1-2 werkdagen geproduceerd.
Als je bestelling compleet is verzenden wij deze uiterlijk binnen 5 werkdagen via post.nl. (Als de post het erg druk heeft, kan dit een enkele keer voor extra vertraging zorgen)
Mist er iets in je bestelling of toch niet helemaal happy met je bestelling?
Neem dan eerst contact met ons op via onderstaand contact formulier.
Klopt er iets niet aan je bestelling dan gaan wij dit voor je oplossen of we helpen je verder met je retourzending.
Waar moet mijn retourzending aan voldoen?
• Stuur de producten terug in de originele verpakking. De producten dienen goed beschermd verpakt te zijn.
Let op gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd worden.
• Alleen ongeopende artikelen kunnen retour gezonden worden.
• Meld altijd eerst je retour aan
Tot wanneer kan ik de artikelen retourneren?
De dag na ontvangst van je bestelling start de zichttermijn van 14 dagen. Dit wordt geregistreerd door vervoerder. Tijdens de zichttermijn heb je herroeping recht, waarbij je de mogelijkheid hebt om, zonder enige verplichting, de ontvangen artikelen te kunnen retourneren. Na deze termijn is retourneren niet meer mogelijk en is de koop definitief.
Wie betaalt de kosten van de retourzending?
De kosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant.
Hoe lang duurt het voordat ik het terug te storten bedrag op mijn rekening heb staan?
Binnen 7 dagen na goede ontvangst van de retourzending heb je het bedrag op je rekening staan. My Theme Party gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Welk bedrag krijg ik terug?
Je krijgt, wanneer de retour voldoet aan de retourvoorwaarden, de aankoopwaarde van het product geretourneerd.
Zie ook onze algemene voorwaarden.
Artikel retour sturen
1. Doe de producten die u retour wilt zenden terug in een stevige doos met daarbij de originele pakbon
2. Meld je retour aan via onderstaand Contact formulier en wacht eerst op ons antwoord
3. Verstuur het pakket met een door jou zelf gekozen vervoerder (DHL/PostNL/GLS)
De kosten voor het retourneren zijn altijd voor de consument
4. Bewaar het bewijs van retourzending goed.
CONTACT RETOUR FORMULIER